یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مرداد ماه 1401

معرفي هر چيزي كه لازم است

راهنمای خرید از آمازون

۳ بازديد
اگر دوست دارید از کشورهای خارجی خرید کنید که هم کالای با کیفیت داشته باشید و هم با قیمت مناسب‌تر محصول مورد نظرتان را تهیه کنید، خرید از سایت‌های خارجی بهترین گزینه است. در میان سایت‌های خارجی، سایت amazon یکی از پر مخاطب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود که در بیشتر کشورها شعبه دارد اما این فروشگاه پرطرفدار نه در ایران شعبه دارد و نه به ایران ارسال انجام می‌دهد. پس شاید این سوال برایتان به وجود آید که چگونه از آمازون خرید کنیم؟

روش خرید از آمازون

charsooq از صفر تا صد خرید شما را انجام داده و کالا را درب منزل در ایران تحویل می‌دهد، کافیست لینک کالا را کپی کرده و در پنل کاربری چارسوق قرار دهید که در این مقاله قصد داریم نحوه خرید از آمازون از داخل ایران را به طور ساده و تصویری آموزش دهیم.

1. اولین گام برای خرید از amazon انتخاب کالا می‌باشد.

فرض کنید قصد خرید کفش از آمازون را دارید و کفش مورد نظر خود را یافته‌اید. صفحه‌ای که در آن قرار دارید به شرح زیر است:


ابتدا سایز کفش خود را در قسمتی که در شکل زیر نشان داده شده است، ‌انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید چرا که در لینک تغییراتی ظاهر می‌شود. برای مثال ما سایز 8 آمریکا را انتخاب کردیم. (برای آشنایی بیشتر با سایزبندی‌های مختلف کافیست بر روی دکمه‌‌ی size chart کلیک نمایید و با اطمینان بیشتری سایز کفش خود را انتخاب کنید). با انتخاب سایز ممکن است تعداد رنگ‌های انتخابی برای کفش مورد نظرتان کاهش یا افزایش پیدا کند.


بعد از انتخاب سایز، نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد. از قسمتی که در شکل زیر نشان داده شده است، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و چند لحظه صبر کنید تا لینک تغییر کند. برای مثال ما رنگ طوسی را انتخاب کرده‌ایم.


حال که تمام انتخاب‌های مربوط به کالای خود را انجام داده‌اید،‌ کافیست لینک این صفحه را که در تصویر زیر با رنگ سبز به آن اشاره شده است کپی کنید.


در قسمت بالا و در نوار آدرس،‌ دابل کلیک نمایید تا تمام آدرس انتخاب شود. سپس با فشردن کلیک راست و انتخاب گزینه کپی (copy)، آدرس لینک را کپی کنید.

اکنون طبق راهنمای خرید با چارسوق، لینک کالای انتخاب شده را درسایت چارسوق ثبت سفارش می‌کنیم و منتظر صدور پیش فاکتور از سمت کارشناسان چارسوق می‌مانیم. به کمک چارسوق می‌توان خرید از آمازون تحویل در ایران را تجربه کرد.